Notatnik cyfrowy (digital) – planuj, organizuj i wyznaczaj cele na swoim tablecie!
Planowanie oraz organizacja czasu to bez wątpienia kwestie mocno indywidualne. Dlatego Twój osobisty planner powinien być dopasowany do Twoich potrzeb, …
Czytaj dalej
Dzięki tej jednej małej zmianie realizuję 30% więcej zadań w ciągu dnia!
Gdy poznałam metodę organizacji The Getting Things Done, opracowaną przez Davida Allena, zaczęłam sukcesywnie transformować swoje nawyki dotyczące organizacji czasu. …
Czytaj dalej
Masz już dość zadań, które ciągną się za Tobą w nieskończoność? Dowiedz się co z nimi zrobić i połóż kres prokrastynacji!
Warto raz na jakiś czas spojrzeć wstecz i przeczytać zapiski z plannera. Czemu? Gdy wystarczająco wnikliwie przyjrzysz się swoim nawykom …
Czytaj dalej
Twój system planowania wymaga rewolucji? Zobacz jak zmieniłam swoje nawyki i pozbyłam się chaosu ze swojego życia!
Nadszedł czas na zmiany! W moim życiu dzieje się ostatnio tak dużo, że zaczęłam mieć problemy z ogarnianiem rzeczywistości. Zaczęłam …
Czytaj dalej
Chcesz się lepiej organizować? Planuj z głową i grupuj swoje zadania!
Kiedyś miałam bardzo mocno zakorzenione przekonanie, że im więcej będę pracowała, tym lepszych efektów powinnam oczekiwać. Miałam nawyk notorycznego przepracowywania …
Czytaj dalej
Sposób na odstresowanie: twoja osobista lista UN-DO. Zrób w końcu coś dla siebie!
Tendencję do tworzenia długich i ambitnych list TO-DO mam chyba od zawsze. Mój perfekcjonizm każe mi robić jak najwięcej w …
Czytaj dalej
Co zrobić, kiedy ogarnia Cię chaos? Poznaj niezawodną zasadę organizacji, dzięki której uratujesz każdy dzień!
Wyobraź sobie, że każdy dzień to szklany słoik. Kiedy wstajesz rano, słoik jest pusty. Wraz z upływem kolejnych minut i …
Czytaj dalej
Wykorzystaj swój potencjał w pracy dzięki japońskiej metodzie Ikigai
Ikigai to według Japończyków siła napędowa naszego życia. Powstaje ona z połączenia wielu czynników, które każdego dnia dostarczają nam szczęście …
Czytaj dalej