Powrót do szkoły w wielkim stylu!

z plannerem akademickim od Miss Planner

Chciałabyś się lepiej zorganizować? Zacznij od zaraz! Systematyczna nauka to klucz do sukcesu. Z plannerem akademickim osiągniesz lepsze w wyniki w nauce. Zyskaj więcej czasu i przekonaj się, że studiowanie wcale nie musi być takie straszne! :)

TWÓJ PLANNER CZEKA NA CIEBIE TUTAJ!

Pytania dotyczące zamówień

  • Wysyłacie zamówienia za granicę?

    Obecnie umożliwiamy klientom wysyłkę do krajów europejskich. Aby dowiedzieć się, jaki byłby koszt wysyłki zagranicznej wejdź na stronę Dostawa i płatność. Na ten moment przesyłki wysyłamy korzystając z usługi Zagraniczna przesyłka polecona priorytetowa. Śledzenie przesyłki dostępne przez cały czas od momentu nadania. Nie ma możliwości wysyłki paczki nierejestrowanej.

  • Wysyłacie zamówienia za granicę?

    Obecnie umożliwiamy klientom wysyłkę do krajów europejskich. Aby dowiedzieć się, jaki byłby koszt wysyłki zagranicznej wejdź na stronę Dostawa i płatność. Na ten moment przesyłki wysyłamy korzystając z usługi Zagraniczna przesyłka polecona priorytetowa. Śledzenie przesyłki dostępne przez cały czas od momentu nadania. Nie ma możliwości wysyłki paczki nierejestrowanej.

  • Jak dokonać zwrotu?

    Zwrot towaru jest bardzo prosty. Wystarczy odesłać produkty, które chcesz zwrócić na adres sklepu. Do paczki ze zwrotem możesz załączyć wypełniony formularz zwrotu, lub przesłać go do nas mailem. Pamiętaj, żeby odpowiednio zapakować i zabezpieczyć produkty przed wysłaniem - nie będziemy mogli zwrócić pełnej kwoty, jeżeli towar przyjdzie uszkodzony. Bardzo nam pomoże, jeżeli złączysz paragon. Jeżeli zakupu dokonano na fakturę VAT, skontaktuj się z nami, aby uzgodnić szczegóły.

  • Jak dokonać zwrotu?

    Zwrot towaru jest bardzo prosty. Wystarczy odesłać produkty, które chcesz zwrócić na adres sklepu. Do paczki ze zwrotem możesz załączyć wypełniony formularz zwrotu, lub przesłać go do nas mailem. Pamiętaj, żeby odpowiednio zapakować i zabezpieczyć produkty przed wysłaniem - nie będziemy mogli zwrócić pełnej kwoty, jeżeli towar przyjdzie uszkodzony. Bardzo nam pomoże, jeżeli złączysz paragon. Jeżeli zakupu dokonano na fakturę VAT, skontaktuj się z nami, aby uzgodnić szczegóły.

  • Mam problem z zamówieniem!

    W tej sytuacji prosimy o bezpośredni kontakt, abyśmy mogli pomóc niezwłocznie rozwiązać sytuację. Jeżeli nie udało się dokończyć płatności Dotpay pomożemy Ci szybko i wygodnie dokończyć składanie zamówienia. W przypadku problemów z formularzem składania zamówienia prosimy o kontakt, abyśmy mogli pomóc pokonać trudności.

  • Mam problem z zamówieniem!

    W tej sytuacji prosimy o bezpośredni kontakt, abyśmy mogli pomóc niezwłocznie rozwiązać sytuację. Jeżeli nie udało się dokończyć płatności Dotpay pomożemy Ci szybko i wygodnie dokończyć składanie zamówienia. W przypadku problemów z formularzem składania zamówienia prosimy o kontakt, abyśmy mogli pomóc pokonać trudności.

  • Czy moje dane są bezpieczne?

    Wszelkie dane, jakie otrzymujemy od naszych klientów są bezpieczne. Strona naszego sklepu zabezpieczona jest certyfikatem SSL, a płatności elektroniczne obsługuje system Dotpay, co wielokrotnie zwiększa bezpieczeństwo transakcji. Istotnym jest, że twoje dane nie są udostępniane podmiotom zewnętrznym poza zakresem niezbędnym do realizacji dostawy zamówienia.

  • Czy moje dane są bezpieczne?

    Wszelkie dane, jakie otrzymujemy od naszych klientów są bezpieczne. Strona naszego sklepu zabezpieczona jest certyfikatem SSL, a płatności elektroniczne obsługuje system Dotpay, co wielokrotnie zwiększa bezpieczeństwo transakcji. Istotnym jest, że twoje dane nie są udostępniane podmiotom zewnętrznym poza zakresem niezbędnym do realizacji dostawy zamówienia.

  • Złożyłam zamówienie i nie otrzymałam potwierdzenia

    Potwierdzenie złożenia zamówienia wysyłane jest automatycznie przez sklep po złożeniu/opłaceniu zamówienia. Jeżeli stosowne potwierdzenie nie przyszło na wskazany adres e-mail, podczas składania zamówienia najprawdopodobniej wkradła się literówka. Prosimy o kontakt mailowy, abyśmy mogli przesłać Ci potwierdzenie zamówienia.

  • Złożyłam zamówienie i nie otrzymałam potwierdzenia

    Potwierdzenie złożenia zamówienia wysyłane jest automatycznie przez sklep po złożeniu/opłaceniu zamówienia. Jeżeli stosowne potwierdzenie nie przyszło na wskazany adres e-mail, podczas składania zamówienia najprawdopodobniej wkradła się literówka. Prosimy o kontakt mailowy, abyśmy mogli przesłać Ci potwierdzenie zamówienia.

  • Nie mogę dodać poduktu do koszyka

    Jeżeli na stronie kategorii lub stronie produktu nie wyświetla się przycisk Dodaj do koszyka, oznacza to, że chwilowo nie posiadamy danego produktu na magazynie. Możliwość dodawania produktu do koszyka zostanie włączona najszybciej jak to możliwe. Jeżeli interesuje Cię dokładny termin dostępności produktu, napisz nam maila z pytaniem.

  • Nie mogę dodać poduktu do koszyka

    Jeżeli na stronie kategorii lub stronie produktu nie wyświetla się przycisk Dodaj do koszyka, oznacza to, że chwilowo nie posiadamy danego produktu na magazynie. Możliwość dodawania produktu do koszyka zostanie włączona najszybciej jak to możliwe. Jeżeli interesuje Cię dokładny termin dostępności produktu, napisz nam maila z pytaniem.

  • Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

    Oczywiście możemy wystawić fakturę VAT do zamówienia. Wystarczy, że w polu Numer NIP wpiszesz prawidłowy numer NIP. Faktura zostanie wystawiona na dane podane w sekcji Adres płatności. Jeżeli chcesz fakturę tylko na konkretne produkty, napisz o tym w polu Uwagi do zamówienia.

  • Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

    Oczywiście możemy wystawić fakturę VAT do zamówienia. Wystarczy, że w polu Numer NIP wpiszesz prawidłowy numer NIP. Faktura zostanie wystawiona na dane podane w sekcji Adres płatności. Jeżeli chcesz fakturę tylko na konkretne produkty, napisz o tym w polu Uwagi do zamówienia.

  • Jak złożyć zamówienie?

    Aby złożyć zamówienie dodaj do koszyka wszystkie produkty, które chcesz zamówić, a następnie kliknij w przycisk Zobacz koszyk lub w ikonę koszyka w prawym górnym rogu witryny. Na stronie koszyka możesz zaktualizować ilość zamawianych produktów. Jeżeli wszytko się zgadza, kliknij w przycisk Przejdź do kasy. Na stronę składania zamówienia możesz przejść bezpośrednio klikając w link Złóż zamówienie po najechaniu na ikonę koszyka w prawym górnym rogu witryny. Na stronie składania zamówienia upewnij się, że wpisane dane są prawidłowe, inaczej mogą wystąpić komplikacje przy dostawie przesyłki. Jeżeli wpisane dane są prawidłowe, wybierz metodę dostawy i preferowaną metodę płatności. Po kliknięciu w przycisk "Zamawiam i płacę" zostaniesz przekierowany/-a na stronę z podsumowaniem zamówienia lub na stronę płatności. Potwierdzenie złożenia zamówienia zostanie wysłane do Ciebie na wskazany adres email. Jeżeli robisz komuś przezent/niespodziankę, postaraj się podać nam swój numer, abyśmy spray związane z zamówieniem omawiali z Tobą!

  • Jak złożyć zamówienie?

    Aby złożyć zamówienie dodaj do koszyka wszystkie produkty, które chcesz zamówić, a następnie kliknij w przycisk Zobacz koszyk lub w ikonę koszyka w prawym górnym rogu witryny. Na stronie koszyka możesz zaktualizować ilość zamawianych produktów. Jeżeli wszytko się zgadza, kliknij w przycisk Przejdź do kasy. Na stronę składania zamówienia możesz przejść bezpośrednio klikając w link Złóż zamówienie po najechaniu na ikonę koszyka w prawym górnym rogu witryny. Na stronie składania zamówienia upewnij się, że wpisane dane są prawidłowe, inaczej mogą wystąpić komplikacje przy dostawie przesyłki. Jeżeli wpisane dane są prawidłowe, wybierz metodę dostawy i preferowaną metodę płatności. Po kliknięciu w przycisk "Zamawiam i płacę" zostaniesz przekierowany/-a na stronę z podsumowaniem zamówienia lub na stronę płatności. Potwierdzenie złożenia zamówienia zostanie wysłane do Ciebie na wskazany adres email. Jeżeli robisz komuś przezent/niespodziankę, postaraj się podać nam swój numer, abyśmy spray związane z zamówieniem omawiali z Tobą!

  • Jak skorzystać z promocji?

    Aby skorzystać z wybranej promocji należy spełnić warunki związane z zamówieniem (np. minimalna wartość zamówienia) i ewentualnie w polu Uwagi do zamówienia wpisać wymaganą informację. Gratis dołączymy do zamówienia - nie ma potrzeby dodawać go do koszyka! Jeżeli chcesz skorzystać z kuponu rabatowego, wpisz go w polu Kupon rabatowy na stronie koszyka lub przy składaniu zamówienia.

  • Jak skorzystać z promocji?

    Aby skorzystać z wybranej promocji należy spełnić warunki związane z zamówieniem (np. minimalna wartość zamówienia) i ewentualnie w polu Uwagi do zamówienia wpisać wymaganą informację. Gratis dołączymy do zamówienia - nie ma potrzeby dodawać go do koszyka! Jeżeli chcesz skorzystać z kuponu rabatowego, wpisz go w polu Kupon rabatowy na stronie koszyka lub przy składaniu zamówienia.

  • Czy wysyłacie paczki za pobraniem?

    Oczywiście możemy wysłać twoje zamówienie za pobraniem, jednak tylko na terenie Polski. Niestety nie mamy możliwości wysyłki przesyłek zagranicznych za pobraniem. Aby zamówić za pobraniem należy wybrać odpowiednią metodę dostawy z dopiskiem (za pobraniem) w nazwie metody wysyłki. Metoda płatności automatycznie zostanie ustawiona jako płatność przy odbiorze.

  • Czy wysyłacie paczki za pobraniem?

    Oczywiście możemy wysłać twoje zamówienie za pobraniem, jednak tylko na terenie Polski. Niestety nie mamy możliwości wysyłki przesyłek zagranicznych za pobraniem. Aby zamówić za pobraniem należy wybrać odpowiednią metodę dostawy z dopiskiem (za pobraniem) w nazwie metody wysyłki. Metoda płatności automatycznie zostanie ustawiona jako płatność przy odbiorze.

  • Kiedy mogę się spodziewać dostawy?

    Zamówienia realizujemy najczęściej w ciągu jednego dnia roboczego. W zależności od wybranej metody wysyłki, termin dostawy może wynieść od 2 dni (Pocztex Kurier48) do 1 dnia roboczego (DHL, InPost Paczkomaty - w zależności od oddziału doręczającego paczkę i dostępności miejsc w Paczkomacie docelowym). Jeżeli twoja paczka nie dotarła do Ciebie we wskazanym terminie, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny, abyśmy mogli wyjaśnić sprawę z dostawcą.

  • Kiedy mogę się spodziewać dostawy?

    Zamówienia realizujemy najczęściej w ciągu jednego dnia roboczego. W zależności od wybranej metody wysyłki, termin dostawy może wynieść od 2 dni (Pocztex Kurier48) do 1 dnia roboczego (DHL, InPost Paczkomaty - w zależności od oddziału doręczającego paczkę i dostępności miejsc w Paczkomacie docelowym). Jeżeli twoja paczka nie dotarła do Ciebie we wskazanym terminie, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny, abyśmy mogli wyjaśnić sprawę z dostawcą.

Pytania dotyczące produktów

  • Jaka jest gramatura kartek?

    W zależności od wersji, nasze plannery drukujemy na papierze o gramaturze 115g, 120g lub 150g. Plannery z kolekcji "na co dzień" drukowane są na papierze 115g, wkłady DIY oraz Bullet Planner w kropki drukowane są na papierze 120g o bardzo matowej strukturze, natomiast plannery z kolekcji Wedding drukowane są na papierze 150g. Gramatura papieru dla przekładek A5 to 350g, a przekładek A6 250g.

  • Jaka jest gramatura kartek?

    W zależności od wersji, nasze plannery drukujemy na papierze o gramaturze 115g, 120g lub 150g. Plannery z kolekcji "na co dzień" drukowane są na papierze 115g, wkłady DIY oraz Bullet Planner w kropki drukowane są na papierze 120g o bardzo matowej strukturze, natomiast plannery z kolekcji Wedding drukowane są na papierze 150g. Gramatura papieru dla przekładek A5 to 350g, a przekładek A6 250g.

  • Czy dostępne będą nowe kolory okładek?

    Nieustannie planujemy wprowadzanie nowości i poszerzanie oferty sklepowej. Nie możemy jednak obiecać konkretnego terminu. Jeżeli interesuje Cię konkretny kolor, lub organizer w innym formacie, niż te dostępne na stronie sklepu, napisz nam maila, żebyśmy mogli udzielić aktualnych informacji.

  • Czy dostępne będą nowe kolory okładek?

    Nieustannie planujemy wprowadzanie nowości i poszerzanie oferty sklepowej. Nie możemy jednak obiecać konkretnego terminu. Jeżeli interesuje Cię konkretny kolor, lub organizer w innym formacie, niż te dostępne na stronie sklepu, napisz nam maila, żebyśmy mogli udzielić aktualnych informacji.

  • Czy planner ma wpisane aktualne daty?

    W naszych plannerach nie ma wpisanych dat - należy je wpisywać samodzielnie. Dzięki temu planner starczy dokładnie na 3 / 6 / 12 miesięcy. Zacząć planować w połowie miesiąca - żaden problem! Taka formuła planowania pozwoli Ci w pełni wykorzystać możliwości plannera.

  • Czy planner ma wpisane aktualne daty?

    W naszych plannerach nie ma wpisanych dat - należy je wpisywać samodzielnie. Dzięki temu planner starczy dokładnie na 3 / 6 / 12 miesięcy. Zacząć planować w połowie miesiąca - żaden problem! Taka formuła planowania pozwoli Ci w pełni wykorzystać możliwości plannera.

  • Kiedy mogę się spodziewać dostawy?

    Zamówienia realizujemy najczęściej w ciągu jednego dnia roboczego. W zależności od wybranej metody wysyłki, termin dostawy może wynieść od 2 dni (Pocztex Kurier48) do 1 dnia roboczego (DHL, InPost Paczkomaty - w zależności od oddziału doręczającego paczkę i dostępności miejsc w Paczkomacie docelowym). Jeżeli twoja paczka nie dotarła do Ciebie we wskazanym terminie, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny, abyśmy mogli wyjaśnić sprawę z dostawcą.

  • Kiedy mogę się spodziewać dostawy?

    Zamówienia realizujemy najczęściej w ciągu jednego dnia roboczego. W zależności od wybranej metody wysyłki, termin dostawy może wynieść od 2 dni (Pocztex Kurier48) do 1 dnia roboczego (DHL, InPost Paczkomaty - w zależności od oddziału doręczającego paczkę i dostępności miejsc w Paczkomacie docelowym). Jeżeli twoja paczka nie dotarła do Ciebie we wskazanym terminie, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny, abyśmy mogli wyjaśnić sprawę z dostawcą.

  • Czym różnią się okładki MAXI od okładek klasycznych?

    Okładki w wersji MAXI mają ring (metalowe kółka do wczepiania kartek) o średnicy 3cm, podczas gdy klasyczne okładki mają ringi o średnicy 2 - 2.5cm. Większy ring w okładkach MAXI sprawia, że mają one nieco grubszy (o około 1cm) grzbiet. Okładki MAXI pomieszczą nawet nieco ponad 200 kartek (400 stron) o lepszej gramaturze, podczas gdy klasyczne okładki maksymalnie 100-150 kartek (200-300 stron). Układ kieszonek w środku okładki jest identyczny dla każdego egzemplarza.

  • Czym różnią się okładki MAXI od okładek klasycznych?

    Okładki w wersji MAXI mają ring (metalowe kółka do wczepiania kartek) o średnicy 3cm, podczas gdy klasyczne okładki mają ringi o średnicy 2 - 2.5cm. Większy ring w okładkach MAXI sprawia, że mają one nieco grubszy (o około 1cm) grzbiet. Okładki MAXI pomieszczą nawet nieco ponad 200 kartek (400 stron) o lepszej gramaturze, podczas gdy klasyczne okładki maksymalnie 100-150 kartek (200-300 stron). Układ kieszonek w środku okładki jest identyczny dla każdego egzemplarza.

  • Czy dodatki wchodzą w skład zestawu?

    Dodatki do organizera należy zakupić osobno, gdyż nie wchodzą w skład oferowanych przez nas zestawów okładka organizera + wkład. Zachęcamy do korzystania z okresowych promocji, gdzie wybrane dodatki można otrzymać w prezencie. Więcej informacji znajdziesz na odsłonie Promocje. Już niedługo wprowadzone zostaną zestawy prezentowe!

  • Czy dodatki wchodzą w skład zestawu?

    Dodatki do organizera należy zakupić osobno, gdyż nie wchodzą w skład oferowanych przez nas zestawów okładka organizera + wkład. Zachęcamy do korzystania z okresowych promocji, gdzie wybrane dodatki można otrzymać w prezencie. Więcej informacji znajdziesz na odsłonie Promocje. Już niedługo wprowadzone zostaną zestawy prezentowe!

Poznaj lepiej Miss Planner

Obserwuj

@missplannerpl

Projekt i Wykonanie: Web Media Creations