Dzięki tej jednej małej zmianie realizuję 30% więcej zadań w ciągu dnia!
Gdy poznałam metodę organizacji The Getting Things Done, opracowaną przez Davida Allena, zaczęłam sukcesywnie transformować swoje nawyki dotyczące organizacji czasu. …
Czytaj dalej
Chcesz się lepiej organizować? Planuj z głową i grupuj swoje zadania!
Kiedyś miałam bardzo mocno zakorzenione przekonanie, że im więcej będę pracowała, tym lepszych efektów powinnam oczekiwać. Miałam nawyk notorycznego przepracowywania …
Czytaj dalej
Sposób na odstresowanie: twoja osobista lista UN-DO. Zrób w końcu coś dla siebie!
Tendencję do tworzenia długich i ambitnych list TO-DO mam chyba od zawsze. Mój perfekcjonizm każe mi robić jak najwięcej w …
Czytaj dalej
Garderoba minimalistki, czyli jak skomponować szafę kapsułową?
Nie ukrywam, że temat minimalistycznej szafy nie jest dla mnie łatwy, ani przyjemny. Jestem osobą, której trudno jest się rozstawać …
Czytaj dalej
Mój majowy BuJo – zainspiruj się i wprowadź trochę kolorów do swojego plannera :)
Maj to jeden z moich ulubionych miesięcy w roku. W tym czasie dbam o to, żeby mój planner był jak …
Czytaj dalej
5 sposobów na efektywne oszczędzanie pieniędzy. Zatroszcz się o swoje finanse!
Pieniądze to narzędzie, bez którego ciężko byłoby funkcjonować w dzisiejszym świecie. Wraz ze wzrostem zarobków rosną twoje możliwości. Możesz wówczas …
Czytaj dalej
Pomysł na Bullet Journal: inspiracje i ćwiczenia rysunkowe.
Uwielbiam Bullet Journal za nieograniczone możliwości w tworzeniu i planowaniu. Przyznam szczerze, że do tej pory unikałam rysowania w swoim …
Czytaj dalej
„Dobry początek dnia zaczyna się w nocy” – poznaj przepis na udany dzień! :)
Na wstępie chcielibyśmy bardzo podziękować każdemu, kto razem z nami bierze udział w wyzwaniu: 28 dni do lepszej organizacji. Mając …
Czytaj dalej