Twoja satysfakcja jest dla nas niezwykle istotna. Może się jednak zdarzyć, że będziesz potrzebować informacji odnośnie reklamacji, zwrotu lub wymiany towaru. Jeżeli poniższe informacje nie będą wystarczające, skontaktuj się z nami!
1. Reklamacje
Jeżeli zakupiony towar został dostarczony z wyraźnymi uszczerbkami, wynikłymi np. z uszkodzenia paczki podczas transportu, klientowi przysługuje prawo do reklamacji produktu. W takim przypadku prosimy o niezwłoczne kontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 661-241-061.
Procedura reklamacji
- Niezwłoczne powiadomienie sklepu o zaistniałej sytuacji.
- telefonicznie pod numerem: 661-241-061.
- mailowo na adres: blog@missplanner.pl.
- Odesłanie wadliwego produktu wraz z opisem uszkodzenia/niezgodności na adres:
Sklep internetowy Miss Planner
ul. Wspomnień 10,
04-860, Warszawa.
- W terminie 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia reklamacji sklep podejmie decyzję o jej uznaniu. W przypadku nie ustosunkowania się do reklamacji, uznaje się ją za rozpatrzoną na korzyść klienta.
- Po ustosunkowaniu się do reklamacji klienta:
- W przypadku nieuznania reklamacji, odsyłamy reklamowaną pracę na wskazany adres, koszt wysyłki ponosi klient.
- W przypadku uznania reklamacji, wysyłamy nową pracę w takiej samej oprawie jak zamówiona i ponosimy koszty wysyłki.
2. Zwroty
Klientowi przysługuje niezbywalne prawo do zwrotu zakupionego produktu w ciągu 14 dni od jego zakupu, bez konieczności podawania przyczyny. Dla zachowania terminu wystarczy wysłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy:
- telefonicznie pod numerem: 661-241-061.
- mailowo na adres: blog@missplanner.pl.
Pocedura odstąpienia od umowy:
- Wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- W terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych klient zobowiązany jest odesłać produkt na adres:
Sklep internetowy Miss Planner
ul. Wspomnień 10,
04-860, Warszawa.
WAŻNE: Klient zobowiązany jest zabezpieczyć zwracany towar przed uszkodzeniami. Za uszkodzenia powstałe podczas dostarczenia niezabezpieczonej przesyłki zwrotnej ponosi klient!
- W terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych sklep zwraca klientowi kwotę, którą zapłacił za zwracany towar.
- Jeżeli klient wybrał inny niż najtańszy sposób dostawy dostępny w sklepie, koszty dostawy zamówienia nie podlegają zwrotowi.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu, wynikające z użytkowania go w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego cech i funkcjonalności.
Wszystkie zamówienia wykonywane na indywidualne zamówienie klienta nie podlegają zwrotom.
3. Wymiana
Jeżeli klient, który zakupił u nas dowolny produkt chce go wymienić na inny, proszony jest o skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 661-241-061 bądź mailowo pod adresem: blog@missplanner.pl.
- W przypadku chęci wymiany produktu na droższy, klient pokrywa różnicę w cenie produktów.
- Jeżeli klient chce zamienić zakupiony produkt na tańszy, ewentualną różnicę w cenie sklep pokrywa w postaci kuponu rabatowego do wykorzystania na zakupy w sklepie Miss Planner.
- Jeżeli towar został zakupiona na prezent, osoba obdarowana również może skorzystać z możliwości wymiany.
- Wymieniony może zostać jedynie towar nieużywany i wolny od wad!
- Koszty przesyłki ponosi klient.